Együttműködés fejlesztés és kommunikáció

Együttműködés fejlesztés és kommunikáció

A képzés célja, hogy a résztvevők megtanulják a mindennapi munkaéletben fellelhető társadalmi csoportjain belüli: pl. társadalmi, munkahelyi, közösségi, közösen megoldandó feladatok, problémák kezelését. A képzés célja, hogy mindezeken keresztül fejlődjön a résztvevők érzelmi intelligenciája, valamint a munkatársi kapcsolataik. A képzés további célja, hogy tudatosodjanak a résztvevők erősségei és személyes preferenciái, valamint erősödjenek a szervezeten belüli informális kapcsolatok.

A képzés tartalma:

  • Önismeret, személyiségtípusok
  • Együttműködés és csoportszerepek
  • A csoporton belüli együttműködés alapjai
  • Csoporton belüli szerepek
  • Az együttműködés fogalma
  • Az együttműködő magatartás jellemzői
  • A kompromisszum és a konszenzus közötti különbség
  • Kooperációs hibák felismerése és kezelése
  • A kommunikáció alapmodellje
  • Kommunikációs alapfogalmak, kommunikációs eszközök és technikák
  • A három alap kommunikációs stílus
  • Szituációs gyakorlatok az asszertív kommunikációra, visszajelzések