Tárgyalástechnika (16 Óra) - II. ütem

Tárgyalástechnika (16 Óra)

Napjainkat a kommunikáció nélkül lehetetlen elképzelni. Akkor is kommunikálunk, amikor zenét hallgatunk a tömegközlekedési eszközön vagy épp egy előadást tartunk a munkahelyünkön. A kommunikáció sokrétűsége és folyamatos változása miatt szükséges, hogy időközönként felelevenítsük ismereteinket és egy csokorba gyűjtve kiegészítsük új tudásokkal. A képzés célja épp emiatt az, hogy a résztvevő, túlnyomórészt kommunikációs gyakorlatokon keresztül olyan szintre jusson el, hogy a mindennapi életben felmerülő kommunikációs helyzetekben magabiztos, felkészült és hiteles legyen. A képzés további célja, hogy fejlessze a résztvevők tárgyalási kommunikációs képességét, és lehetőséget biztosítson neki a gyakorlásra, és visszajelzések kérésére.

A képzés tartalma:

  • Kommunikációs alapfogalmak, verbális és non-verbális kommunikációs eszközök és technikák rendszere.
  • Viselkedéskultúra és ügyfélkapcsolati szabályok.
  • A tárgyalás részei: felkészülés, tárgyalás, utógondozás – és a hozzájuk kapcsolódó kommunikációs stratégiák és eszközök.
  • Az ártárgyalás jellemzői.
  • Tárgyalás eltérő státuszú felek között: alá-, és fölérendeződések, vélt vagy valós státusbeli különbségek kezelése.
  • Nehéz emberek kezelése, tipikus tárgyalási helyzetek.
  • Kellemetlen helyzetek a tárgyalás során és ezek kezelése.
  • Szituációs gyakorlatok: tárgyalási helyzetek.
  • Minden szituációs gyakorlatban a résztvevők visszajelzést kapnak a munkájukra, reakcióikra.